Wij maken gebruik van cookies waarmee we interessante statistieken genereren. Daarmee kunnen we elders op het internet gerichte aanbiedingen doen en onze website verbeteren.
Als je je nu niet uit de voeten maakt, nemen we aan dat je cookies niet erg vindt. Parameters voor cookies instellen  

Privacybeleid

Voor het laatst bijgewerkt op 25/05/18

Privacybeleid

 

WIE WE ZIJN EN WAT WE DOEN

Bij Trainline helpen we klanten elke dag weer om slimmer te kunnen reizen. We bestaan uit een kerngroep van bedrijven (Trainline.com Limited, Trainline International Limited en Trainline SAS) die allemaal samenwerken om u op uw bestemming te krijgen. Net als u gaan ook uw gegevens op reis, afhankelijk van uw bestemming en welke spoorweg- of touringcarmaatschappij u gebruikt.

 

UW PERSOONSGEGEVENS EN ONZE BELOFTEN AAN U

We weten dat uw persoonsgegevens en diegenen met wie u ze deelt, uitermate belangrijk zijn. Daarom doen wij u vier beloften op het gebied van gegevensbescherming:

  • We zijn glashelder over de persoonsgegevens die we gebruiken, hoe we ze gebruiken en – bovenal – waarom we ze nodig hebben.
  • We gebruiken uw persoonsgegevens alleen wanneer dat echt nodig is.
  • We beveiligen uw persoonsgegevens door middel van de best mogelijke combinatie van technologie, mensen en processen.
  • We willen dat u echte, geïnformeerde keuzes kunt maken over uw persoonsgegevens. Daarom proberen we het jargon zoveel mogelijk achterwege te laten.

 

Wanneer u onze diensten gebruikt, hetzij op onze website, hetzij in onze app, zorgen wij voor uw persoonsgegevens zoals uiteengezet in dit Privacybeleid en in overeenstemming met onze (bovenstaande) beloften aan u.

 

DE PERSOONSGEGEVENS DIE U ONS GEEFT

  • Mogelijk moet u ons uw persoonsgegevens geven om gebruik te kunnen maken van onze diensten en tickets te kunnen reserveren. In de onderstaande tabel hebben we dit nader toegelicht.
    • Kort gezegd, met “persoonsgegevens” bedoelen we uw naam, e-mailadres, leeftijd, betaalkaartgegevens, factuuradres, telefoonnummer en de gegevens van eventuele
      trein-, touringcar- of klantenkaarten.
    • Mogelijk moet u ook bepaalde persoonsgegevens van anderen geven. Dit kan informatie omvatten zoals de namen van de passagiers voor wie u tickets reserveert. Door de persoonsgegevens van iemand anders in te voeren, bevestigt u dat u van die persoon toestemming hebt om ze te geven. Of, als die persoon jonger is dan 16 jaar, bevestigt u dat u van zijn of haar ouder of voogd toestemming hebt om zijn gegevens te verstrekken.

Soorten persoons-gegevens

 

Waarom we ze gebruiken

Rechts-grondslag

 

Met wie we ze delen

Betalingsgegevens –

 

Betaalkaartgegevens en het adres waar uw kaart is geregistreerd.

Om uw reservering door te geven en voor uw tickets te betalen.

Deze informatie hebben wij nodig om dergelijke diensten te verlenen; ze maakt deel uit van ons contract met u.

Sommige reisorganisaties waarmee wij samenwerken gebruiken uw gegevens via hun eigen betaal- en
e-ticketsysteem om uw tickets af te leveren.

Leeftijdsgegevens –

 

Geboortedatum of leeftijdsgroep.

Reisorganisaties hanteren verschillende ticketprijzen, gebaseerd op uw leeftijd. Wij gebruiken deze gegevens om te zorgen dat u de juiste tickets koopt.

Deze informatie hebben wij nodig om dergelijke diensten te verlenen; ze maakt deel uit van ons contract met u.

Sommige organisaties bieden jongerentickets aan. In dat geval hebben ze uw geboortedatum nodig om te bevestigen dat uw leeftijd klopt.

Contactgegevens –

 

Naam, e-mailadres, telefoonnummer.

Om te zorgen dat u uw tickets ontvangt.

 

Een spoorweg- of touringcarmaatschappij kan deze informatie nodig hebben om u met haar te kunnen laten reizen.

 

Om contact met u op te nemen over essentiële informatie, zoals boekingsbevestigingen of terugbetalingsgegevens.

 

Uw account actueel houden (alleen als u een account hebt aangemaakt natuurlijk).

Deze informatie hebben wij nodig om dergelijke diensten te verlenen; ze maakt deel uit van ons contract met u.

Relevante spoorweg-, touringcar- en busmaatschappijen die ze nodig hebben om uw tickets aan te maken. Deze maatschappijen kunnen contact met u opnemen om u essentiële servicemeldingen te geven, bijvoorbeeld als uw trein wordt afgelast.

We kunnen u marketingberichten sturen indien u bij registratie van uw account hebt aangegeven dat u die wilt ontvangen.

 

We kunnen u pushberichten sturen over uw geboekte reizen en aanbiedingen. Pushberichten zijn de kleine pop-upbanners en -waarschuwingen die in onze app verschijnen wanneer we u iets willen vertellen. U kunt pushberichten in de instellingen op uw iPhone- of Android-toestel in- of uitschakelen.

Uw toestemming – als u niets van ons hebt gekocht, vragen we u uitdrukkelijk of u van ons wilt horen – zo aardig zijn wij.

 

 

Uw toestemming via de instellingen van uw apparaat. Wij willen u relevante en actuele reisinformatie en
-aanbiedingen sturen wanneer u onze app en website gebruikt.

Dergelijke gegevens delen we niet routinematig. We gebruiken zorgvuldig geselecteerde derden die deze taak voor ons uitvoeren.

Wij kunnen u marketingberichten sturen om u op de hoogte te stellen van nieuws en aanbiedingen wanneer u tickets bij ons boekt – tenzij u ons hebt gevraagd dat niet te doen (wij doen niet aan spam).

 

We kunnen enquêtes en marktonderzoek uitvoeren (om onze boekingsservice te verbeteren), berichten naar uw account sturen en u bij onze wedstrijden en promoties betrekken.

Rechtmatige belangen. Eenvoudig gezegd is dat het noodzakelijke gebruik van uw gegevens (afgewogen tegen uw rechten) om ons in staat te stellen diensten aan u te verlenen.

 

Wij willen u dergelijke marketing-berichten sturen om u de beste reisaanbiedingen te geven. We sturen alleen relevante berichten en u kunt er op elk moment voor kiezen niet van ons te horen.

 

We willen uw input in ons marktonderzoek gebruiken, zodat we onze producten en diensten kunnen blijven verbeteren.

Trein- of klantenkaartgegevens –

 

Relevante kaartgegevens.

Om u korting te geven op tickets (indien van toepassing) of punten toe te voegen aan het klantenprogramma waar u zich op hebt ingeschreven, zodat u uw geld optimaal kunt gebruiken.

Deze informatie hebben wij nodig om dergelijke diensten te verlenen; ze maakt deel uit van ons contract met u.

Relevante spoorwegondernemingen en aanbieders van klantenkaarten.

Gegevens over opmerkingen –

 

Naam, e-mailadres en unieke identificatiegegevens, indien nodig, en eventuele opmerkingen die u wilt maken.

Wanneer u ons feedback geeft via onze website of app (en die krijgen we graag), gebruiken we uw opmerkingen, en die van anderen, op een overzichtsniveau om onze producten en diensten te verbeteren.

Uw toestemming. U bepaalt of u ons deze informatie geeft en ook hoeveel gegevens u wilt delen.

Dergelijke gegevens gebruiken we niet routinematig. We gebruiken zorgvuldig geselecteerde derden die deze taak voor ons uitvoeren.

Contactmomenten met u en vragen die u ons hebt gesteld –

 

Naam, e-mailadres en eventuele gegenereerde contacten, inclusief gesprekken.

Wanneer u ons e-mailt of onze chatoptie gebruikt om contact met ons op te nemen, gebruiken we deze informatie om ons te helpen met zaken zoals het regelen van terugbetalingen of om u te helpen de juiste tickets te kiezen.

 

Wanneer u ons belt, kunnen we uw telefoongesprek opnemen om onze klantenservice- en operationele teams te helpen eventuele problemen op te lossen, alsook gebruiken voor opleidings- en kwaliteitsdoeleinden.

Uw toestemming. U bepaalt hoe en wanneer u contact met ons opneemt.

Dergelijke gegevens delen we niet routinematig. We gebruiken zorgvuldig geselecteerde derden die deze taak voor ons uitvoeren.

Informatie over fraudepreventie –

 

Naam, geldige contactgegevens en unieke identificatiemiddelen, indien vereist, en relevante apparaatinformatie.

Om ervoor te zorgen dat noch u noch wij worden opgelicht.

Fraude is vervelend en nadelig voor zowel u als ons.

 

Rechtmatige belangen. Eenvoudig gezegd is dat het noodzakelijke gebruik van uw gegevens (afgewogen tegen uw rechten) om ons in staat te stellen diensten aan u te verlenen.

 

We werken samen met externe aanbieders van fraudebestrijding om een einde te maken aan valse betalingen. Sommige instrumenten voor fraudebestrijding zijn geautomatiseerd.

 

Uw persoonsgegevens worden automatisch gecontroleerd wanneer u betaalt (met behulp van een set slimme regels), om er zeker van te zijn dat er niets verdachts aan de hand is.

Hierdoor kunnen er momenten zijn dat u niet met een bepaalde kaart of methode kunt betalen, of dat wij uw boeking niet kunnen afhandelen.

 

Als u zich zorgen maakt omdat uw betaling wordt geweigerd, neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens vindt u hieronder.

Inloggen bij sociale netwerken –

 

Naam en e-mailadres.

Om het u gemakkelijker te maken, bieden wij de mogelijkheid om op uw Trainline-account in te loggen via uw Google- of Facebook-account.

Uw toestemming.

Google en Facebook.

 

We hebben geen controle over de acties van Facebook of Google. Als u uw Google- of Facebook-account gebruikt om bij ons in te loggen, bent u ook onderworpen aan het privacybeleid van Google en Facebook.

 

We verzamelen ook automatisch een beperkt aantal persoonsgegevens van u wanneer u onze website of app bezoekt. Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. We doen dit om u een betere en meer gepersonaliseerde ervaring te kunnen bieden. We gebruiken technologieën zoals cookies en uw IP-adres om u beter te begrijpen, maar ook om te kijken hoe u onze website gebruikt – bijvoorbeeld naar welke routes u zoekt en of u een treinkaart gebruikt. De onderstaande tabel legt uit welke gegevens we verzamelen, en hoe en waarom we die verzamelen.

Soorten persoonsgegevens

 

Waarom we ze gebruiken

Rechtsgrondslag

 

Met wie we ze delen

Locatiegegevens –

 

Gps-gegevens en apparaatnummer.

 

 

 

 

We gebruiken uw gps-gegevens om uw reizen gemakkelijker te maken, door u dingen te laten zien zoals uw dichtstbijzijndste station en wanneer de volgende trein naar huis vertrekt.

 

Met webbrowsers op alle apparaten en apps op telefoons en tablets kunt u uw locatie nauwkeurig bepalen met behulp van gps en Assisted GPS.

 

Voor analyse en rapportage, maar ook voor beveiliging en bescherming tegen fraudeurs.

Uw toestemming.

 

Wanneer u een browser of apparaat met gps-functionaliteit gebruikt, wordt u gevraagd of u deze informatie met ons wilt delen. U kunt dit op elk gewenst moment in de instellingen van uw apparaat of browser wijzigen.

Om onze dienstverlening zo veilig mogelijk te maken, werken we samen met derden om een einde te maken aan frauduleuze betalingen (meer informatie hierover vindt u hierboven).

Apparaatinformatie –

 

Uw IP-adres en apparaatnummer, om ons een idee van uw locatie te geven (bijv. uw stad en land).

 

Fraudeurs opsporen en een halt toeroepen.

 

Om u advertenties te tonen die relevant zijn voor u en om uw reactie te meten op onze marketing waarmee u interageert.

 

 

Uw websessies en web beacons gebruiken om te begrijpen hoe u onze website en apps gebruikt op een niet-identificeerbaar niveau. Wij verzamelen deze gegevens om onze dienstverlening te verbeteren.

 

 

Om onze website te beschermen tegen aanvallen van virussen en andere schadelijke zaken op het internet.

Rechtmatige belangen.

 

U hoeft zich geen zorgen te maken. We doen niets griezeligs en binden u niet aan een nauwkeurige locatie. We willen er alleen maar voor zorgen dat wanneer u onze diensten gebruikt, we u alleen zaken laten zien die relevant zijn en waarin u daadwerkelijk geïnteresseerd zou zijn. Het heeft bijvoorbeeld geen zin als we u advertenties in het Frans laten zien terwijl u in Londen woont.

 

We gebruiken locatiegegevens om grofweg te begrijpen hoeveel klanten we in verschillende landen hebben.

We moeten er ook voor zorgen dat we u en onze website beschermen tegen virussen en fraudeurs.

Om te zorgen dat de veiligheid van onze dienstverlening waterdicht is, werken we samen met derden om een einde te maken aan valse betalingen (meer informatie hierover vindt u hierboven).

 

Geselecteerde derden die op onze website en app adverteren. En, zodat we onze eigen aanbiedingen bij u kunnen adverteren wanneer u elders op het internet surft.

Analytische gegevens –

 

Wij gebruiken informatie over uw zoekopdrachten en boekingen – in principe hoe u onze website en app gebruikt en door de website en app navigeert.

Om te begrijpen hoe u onze website en app gebruikt, om ons te helpen deze te verbeteren en relevant te maken voor uw interesses.

 

We kunnen gegevens over uw gebruik van onze diensten combineren, zodat we deze kunnen gebruiken om inzicht te krijgen in het gedragspatroon van onze klanten. Hoeveel klanten kopen er bijvoorbeeld dagelijks tickets van Londen naar Manchester? U hoeft zich geen zorgen te maken. We proberen u niet individueel te identificeren, maar gebruiken alleen overzichtsgegevens op hoog niveau om te begrijpen waarin klanten zoals u geïnteresseerd zijn.

 

Dit helpt ons onze schitterende nieuwe functies vorm te geven, zoals Price Prediction en Busy Bot!

Rechtmatige belangen. Eenvoudig gezegd is dat het noodzakelijke gebruik van uw gegevens (afgewogen tegen uw rechten) om ons in staat te stellen diensten aan u te verlenen.

 

We delen dit soort gegevens niet routinematig, maar gebruiken zorgvuldig geselecteerde derden die ons helpen deze taak uit te voeren.

Inloggen op sociale netwerken –

 

IP-adres en andere potentieel identificeerbare gegevens.

Wanneer u op uw sociale media-accounts zoals Facebook en Google inlogt, laat u cookies achter. Deze cookies kunnen informatie verzamelen over uw IP-adres en de pagina’s die u bezoekt.

Uw toestemming. U bepaalt of u zich bij ons wilt registreren via Google of Facebook.

Google en Facebook.

 

We hebben geen controle over de acties van Facebook of Google. Als u uw Google- of Facebook-account gebruikt om bij ons in te loggen, bent u ook onderworpen aan het privacybeleid van Google en Facebook.

 

 

Naast het delen van uw persoonsgegevens in de bovenstaande situaties, moeten we ook uw persoonsgegevens delen met de volgende derden:

Dienstverleners

  • Wij werken samen met zorgvuldig geselecteerde externe dienstverleners om veel van de bovengenoemde activiteiten uit te voeren. Maar maakt u zich geen zorgen, we geven deze dienstverleners altijd duidelijke instructies om uw persoonsgegevens veilig te houden. Wij hebben deze dienstverleners bijvoorbeeld duidelijk te kennen gegeven dat ze uw persoonsgegevens uitsluitend voor de specifieke dienst in kwestie mogen gebruiken. Bovendien geven we ze uitsluitend de persoonsgegevens die ze echt nodig hebben.

De autoriteiten

  • Soms moeten we om juridische redenen bepaalde persoonsgegevens delen met politie- of douaneautoriteiten, regelgevende instanties of overheids- en wetshandhavingsinstanties. Over het algemeen heeft dit ten doel hen te helpen fraude en misdaad te voorkomen. Wanneer we deze gegevens aan de autoriteiten geven, hebben zij de plicht uw informatie te beschermen. Maakt u zich geen zorgen, we delen alleen de gegevens die absoluut noodzakelijk zijn.

Herstructurering

Als een ander bedrijf ons overneemt of met ons fuseert, of als er een herstructurering van de Trainline-groep plaatsvindt, kan een overdracht van uw persoonsgegevens plaatsvinden. Natuurlijk behandelen wij de vertrouwelijkheid van uw persoonsgegevens en uw rechten op uw gegevens met veel zorg en respect. Ook dan worden uw persoonsgegevens gebruikt op de manier die wij in ons Privacybeleid hebben vastgesteld.

BEWAREN VAN UW PERSOONSGEGEVENS

  • Wanneer u van onze diensten gebruikmaakt, zijn uw persoonsgegevens veilig bij ons; we bewaren ze echter nooit langer dan noodzakelijk is.
  • Wanneer we uw persoonsgegevens niet meer nodig hebben om onze diensten te kunnen verlenen, worden ze volledig verwijderd of geanonimiseerd.

COOKIES

Onze gebruiksvriendelijke website en app zijn zo handig omdat we cookies gebruiken. Weet u wat cookies zijn? Nee, we hebben het niet over chocoladekoekjes…

Cookies zijn wat we noemen de piepkleine kruimels van persoonsgegevens die we automatisch verzamelen wanneer u onze website bezoekt of onze app opent.

Stel dat u onze website hebt bezocht en uw instellingen hebt gewijzigd om prijzen in euro’s in plaats van in ponden weer te geven. Daarbij werd een cookie opgeslagen. Wanneer u een paar dagen later onze website opnieuw bezoekt, herinnert die cookie zich dat u liever in euro’s betaalt en worden de prijzen weer in euro’s weergegeven. Netjes, toch?

Ons Cookiebeleid biedt een volledig overzicht van hoe wij cookies gebruiken en hoe u uw voorkeuren kunt aanpassen via de instellingen van uw browser.

PESONALISEREN VAN UW ERVARING

Het is toch veel leuker als mensen uw naam onthouden en “Goedemorgen, Tom” in plaats van alleen “Goedemorgen” zeggen? Of als de serveerster in uw favoriete café u voor uw dagelijkse cafeïneshot ziet binnenkomen en meteen roept, “een Mocha Light Frappuccino komt eraan, Susie”. Dat geeft u een goed gevoel.

Wij willen dat u zich ook zo voelt wanneer u onze website bezoekt, onze app opent of op het internet met ons communiceert. Op het internet kunnen we u niet zien. Daarom vertrouwen we op cookies en uw IP-adres om u een persoonlijkere ervaring te bieden (tenzij u natuurlijk via uw browserinstellingen hebt aangegeven dat u dat niet wilt). Wij combineren dit met informatie over uw zoekopdrachten en reserveringen en hoe u onze website en app gebruikt, om u de best mogelijke, persoonlijke ervaring te bieden. We zetten ook zorgvuldig geselecteerde externe partners in, zoals Google, om advertenties nuttiger voor u te maken. U kunt bij ons gemakkelijk trein-, touringcar- of buskaartjes reserveren naar de bestemming die u wilt bezoeken. Om die dienst te kunnen verlenen, moeten we uw ervaring op onze sites en apps personaliseren. Zie ons Cookiebeleid voor meer informatie.

VEILIGHEID

  • Wij nemen de veiligheid van uw persoonsgegevens zeer serieus.
  • We gebruiken tal van slimme veiligheidsmaatregelen (fysiek, elektronisch en administratief) om de informatie die we over u verzamelen, te beschermen tegen iedereen die ze niet mag hebben. De maatregelen die wij nemen, beschermen u tegen onwettige verwerking van uw gegevens, evenals tegen onopzettelijk verlies, vernietiging en schade.

INTERNATIONALE GEGEVENSOVERDRACHT

  • Wij dragen uw persoonsgegevens over aan andere Trainline-bedrijven in onze kerngroep en dienstverleners buiten de Europese Economische Ruimte (EER). Maar wees niet bang, we werken alleen met dienstverleners die hebben bewezen dat ze dezelfde hoge normen hanteren voor de bescherming van uw persoonsgegevens als wij.
  • Uw gegevens worden altijd veilig verwerkt. We hebben regels en stappen ingesteld voor wanneer we uw persoonsgegevens buiten de EER overdragen, om te zorgen dat uw persoonsgegevens veilig worden bewaard en beschermd. Meestal betekent dit dat we in onze contracten met partijen buiten de EER modelcontractbepalingen hebben die door de Europese Commissie zijn goedgekeurd of dat we vertrouwen op adequaatheidsbesluiten van de Europese Commissie. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen – zie onze contactgegevens hieronder.

ALS GAST AFREKENEN

  • Als u haast hebt, kunt u onze boekingsservice gebruiken zonder in te loggen of als een nieuwe gebruiker te registreren.
  • Als u al bij ons geregistreerd bent en als gast tickets reserveert met uw geregistreerde e-mailadres:
    • krijgt u een bevestigingsmail met een link waarin u wordt uitgenodigd in te loggen en uw reservering te beheren. Als u de link volgt en inlogt, kunt u uw gastenreservering aan uw account koppelen. Als u dat niet doet, kunt u uw gastenreservering niet in Mijn boekingen/Mijn tickets zien.
    • worden alle updates die u aan uw marketingvoorkeuren toevoegt, in uw account bijgewerkt.
  • Als u als gast tickets reserveert omdat u geen account bij ons hebt, bevat uw bevestigingsmail een link waarin u wordt uitgenodigd u te registreren. Wanneer u zich hebt geregistreerd, kunt u uw gastreserveringen aan uw account koppelen om ze in Mijn boekingen/Mijn tickets te bekijken. U kunt uw marketingvoorkeuren ook in uw account zien.

 

UW RECHTEN

Hieronder volgt een overzicht van wat u moet weten. Wij ontvangen graag verzoeken van u als u uw individuele rechten op uw persoonsgegevens wilt uitoefenen. U hebt het recht:

  • om te weten hoe uw gegevens worden verwerkt;
  • om toegang tot uw gegevens te verkrijgen;
  • om bepaalde processen te stoppen of te beperken;
  • om onjuiste gegevens te corrigeren;
  • om ons te vragen bepaalde gegevens te verwijderen;
  • om gegevens over te zetten (“de overdracht van gegevens naar een andere verantwoordelijke voor de verwerking op een gemakkelijk leesbare manier”);
  • om toegang te verkrijgen tot informatie over profilering of geautomatiseerde besluitvorming;
  • om bezwaar te maken tegen de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan;
  • om uw toestemming te allen tijde in te trekken (in gevallen waarin wij op uw toestemming vertrouwen).

Omdat we weten hoe belangrijk uw persoonsgegevens voor u zijn, doen we er alles aan om u tijdig antwoord te geven. Juridisch gezien hebben we echter maximaal een kalendermaand vanaf de datum waarop we uw verzoek ontvangen om u een antwoord te geven (deze termijn kan worden verlengd voor zeer ingewikkelde of omvangrijke verzoeken), zolang:

  • u ons alle informatie hebt gegeven die we nodig hebben om uw identiteit te bevestigen, en ons duidelijkheid hebt gegeven over welke persoonsgegevens u opvraagt;
  • we nog niet binnen een zeer kort tijdsbestek op een identiek of vergelijkbaar verzoek hebben gereageerd.

Houd er rekening mee dat indien/wanneer we een verzoek van u ontvangen, we uw rechten moeten afwegen tegen onze regels met betrekking tot de verwerking van uw persoonsgegevens. Om juridische redenen moeten we ons aan de regels houden. Als we uw verzoek geheel of gedeeltelijk niet kunnen afhandelen, zullen wij onze redenen duidelijk toelichten.

Om het eenvoudig te maken, hebben we één enkel contactpunt ingesteld voor al uw vragen over persoonsgegevens. Raadpleeg de sectie Contacteer ons hieronder als u contact met ons wilt opnemen.

Als u niet tevreden bent over de manier waarop uw persoonsgegevens worden behandeld, hebt u het recht om contact op te nemen met het kantoor van de Information Commissioner (www.ico.org.uk/concerns).

 

WIJZIGINGEN IN ONS PRIVACYBELEID

We blijven graag op de hoogte van de ontwikkelingen, dus de manier waarop we uw gegevens gebruiken kan veranderen. Als dat het geval is, werken we ons Privacybeleid bij. Bovenaan ziet u de datum waarop we ons Privacybeleid voor het laatst hebben bijgewerkt. Wij stellen u altijd op de hoogte van belangrijke wijzigingen.

 

NEEM CONTACT MET ONS OP

Als u verder nog vragen hebt, neem dan contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming. Stuur een e-mail naar QCB@gurgenvayvar.pbz, of stuur een brief naar de functionaris voor gegevensbescherming, PO Box 23972, Edinburgh, EH3 5DA.