FAQ

Meer informatie kun je vinden in onze Engelse FAQ-sectie

1 – Een treinkaartje annuleren of een terugbetaling aanvragen

  1. Ga naar de bevestigingspagina van je boeking (link verstuurd in bevestigingse-mail) of naar de sectie treinkaartjes van je Trainline Europe-account om je boekingen te bekijken. Selecteer het treinkaartje dat je wilt annuleren en klik op Annuleren.
  2. Selecteer het segment en/of de passagiers die je wilt annuleren (indien van toepassing)
  3. Klik op terugbetaling berekenen.
  4. Als je zeker weet dat je het/de treinkaartje(s) wilt annuleren, klik dan op bevestigen. Let goed op, want annuleringen zijn definitief en onherroepelijk.

Wat gebeurt er nu?

E-tickets: de terugbetaling wordt meteen verwerkt. Het duurt 3 tot 21 werkdagen voordat de terugbetaling op je bankrekening wordt bijgeschreven.

Print-op-station-kaartje (niet afgedrukt): je terugbetaling wordt meteen verwerkt. Het duurt 3 tot 14 dagen voordat de terugbetaling op je bankrekening wordt bijgeschreven.

Print-op-station-kaartje (afgedrukt): je moet ons de originele treinkaartjes per post opsturen. We moeten de treinkaartjes maximaal 1 maand na de annulering ontvangen hebben. Hierna kan er geen terugbetaling worden uitgevoerd voor de treinkaartjes.

Stuur ons de treinkaartjes met een verzekerservice. We zijn niet verantwoordelijk voor treinkaartjes die verloren gaan of gestolen worden in de post.

Trainline Europe
20 rue Saint-Georges
75009 Paris
Frankrijk

Kan ik mijn treinkaartje op het station of telefonisch annuleren?

Ja. Om een terugbetaling te ontvangen, is het erg belangrijk dat je de treinkaartjes annuleert vóór vertrek van je trein. Zodra je treinkaartjes geannuleerd zijn, kun je een terugbetaling aanvragen door ons een bericht te sturen naar: /support.

 


 

2 – Zijn jullie treinkaartjes even duur als die van de spoorwegondernemingen?

Ja! Onze prijzen voor alle treinkaartjes van SNCF, Deutsche Bahn, Eurostar, Thalys, Trenitalia, Thello, Italo, Renfe, iDTGV, OUIGO en OUIBUS zijn precies hetzelfde als voor de treinkaartjes aangeboden op de respectievelijke websites van de spoorwegondernemingen.

✔ Geen boekingskosten
✔ Geen creditcardtoeslag
✔ Geen aanvullende kosten

Hoe verdient Trainline Europe zijn geld?

We ontvangen een commissie voor elke verkoop!

SBB, SNCB, NS, ÖBB, DSB, ČD-kaartjes

Voor deze spoorwegondernemingen kunnen we helaas niet altijd de basisprijs rekenen zoals die wordt aangeboden op hun respectievelijke websites. Het door ons toegankelijke reserveringssysteem voor deze vervoerders bepaalt de prijs van onze treinkaartjes. Onze prijzen zijn over het algemeen € 2 tot € 4 duurder.

 


 

3 – Wanneer worden treinkaartjes beschikbaar?

Hieronder zie je hoelang van tevoren elke spoorwegonderneming zijn treinkaartjes aanbiedt.

Spoorwegonderneming Boekingstermijn Bestemming
SNCF 3 maanden van tevoren Nationale treinen in Frankrijk
Lyria 4 maanden Treinen tussen Frankrijk & Zwitserland
Eurostar 6 maanden Treinen tussen Frankrijk en het VK
Thalys 3 maanden Treinen tussen Frankrijk, Duitsland, Nederland & België
iDTGV 6 maanden Nationale treinen in Frankrijk
Renfe-SNCF 119 dagen Treinen tussen Frankrijk & Spanje
Renfe 90 dagen voor hogesnelheidstreinen, 60 dagen voor alle andere treinen Nationale treinen in Spanje
Thello 4 maanden plus 1 dag Treinen tussen Frankrijk en Italië
Deutsche Bahn 6 maanden Nationale treinen in Duitsland
Trenitalia 3 – 4 maanden Treinen tussen Frankrijk en Italië
Italo 3 – 6 maanden Nationale treinen in Italië
OUIGO 6 maanden Nationale treinen in Frankrijk
ÖBB 6 maanden Nationale treinen in Oostenrijk
NS Het hele jaar Nationale treinen in Nederland
SNCB Het hele jaar Nationale treinen in België
OUIBUS 2 – 4 maanden Europese bussen

 


 

4 – Kan ik mijn treinkaartjes vooraf reserveren en later betalen?

Dit artikel is voor rekeninghouders van Trainline. Je kunt hier je account aanmaken: /signup

Ja, je kunt je treinkaartjes vooraf reserveren:

De vooraf gereserveerde treinkaartjes blijven in je winkelwagen tot de vermelde vervaldatum. Belangrijk: de vervaldatum en -tijd voor het treinkaartje wordt weergegeven in Centraal Europese Tijd.

Voor de volgende spoorwegondernemingen kun je je treinkaartjes vooraf reserveren:

SNCF (Frankrijk), Lyria (Frankrijk ↔ Zwitserland), Eurostar (Frankrijk ↔ VK), Trenitalia & Italo (Italië) en Thalys (Frankrijk↔  België ↔ Nederland ↔ Duitsland).

 


 

5 – Bagageregels voor Europese treinen

De soort trein die je neemt bepaalt wat voor soort faciliteiten je aan boord kunt verwachten. Let erop dat in alle Europese treinen roken verboden is en dat ze allemaal toiletten aan boord hebben.

SNCF-, Lyria- en Renfe-treinen

Eurostar-treinen

Passagiers met een Business Premier-kaartje krijgen een warme maaltijd op hun zitplaats, hebben gegarandeerd een stopcontact en krijgen voorrang bij het instappen.

Bagageregels:

Thalys-treinen

Stopcontacten en wifi zijn aanwezig. Er is een bistrocafé beschikbaar aan boord, waar maaltijden, snacks en drinken wordt verkocht. Maaltijden op zitplaats in eerste klas.

Bagageregels:

iDTGV-treinen

iDTGV-bagageregels kunnen op deze pagina gevonden worden (in het Engels): http://www.idtgv.com/en/frequently-asked-questions#question-752

Voor aanvullende bagage: € 35 per stuk bagage – limiet van 2 extra stuks bagage per persoon.

OUIGO-treinen

Aanvullende bagage toevoegen kan tijdens het boeken voor € 5 en aanvullende (onbetaalde) bagage aan boord toevoegen kost € 20 per stuk.

OUIBUS

Deutsche Bahn

Deutsche Bahn-treinen hebben geen bagagebeperkingen. Voor het comfort van de overige passagiers vragen we je niet meer dan 2 stuks bagage per persoon te vervoeren.

IC-bussen

Thello

Bagageregels:

Italo en Trenitalia

Deze treinen hebben geen specifieke bagageregels.

 


 

6 – Verschil tussen eerste en tweede klasse

Eerste klas-zitplaatsen in Europese treinen

In de eerste klas heb je grotere zitplaatsen, meer ruimte en is het vaak stiller. Afhankelijk van het tijdstip waarop je reist, zijn er waarschijnlijk minder families en kinderen aanwezig in de eerste klas.

Maaltijdservice

Er worden maaltijden geleverd door hoogstaande spoorwegondernemingen zoals Eurostar, Thalys en Lyria. Warme en koude maaltijden worden direct geserveerd op je zitplaats en zijn inbegrepen in de prijs van het treinkaartje. De meeste treinen in Duitsland, Zwitserland, Spanje, Nederland, België en Frankrijk bieden geen maaltijdservice op zitplaatsen.

Lounges in de eerste klas

Als je een treinkaartje voor de eerste klas hebt, dan heb je toegang tot de lounges voor de eerste klas (indien deze aanwezig is op je vertrekstation), hier krijg je mogelijk gratis eten en drinken.

Instappen met voorrang bij de Eurostar

Als je een Eurostar Business Premier-treinkaartje hebt, hoef je slechts tien minuten voorafgaand aan vertrek in te checken.

Tweede klas-zitplaatsen in Europese treinen

Tweede klas-zitplaatsen zijn zeer geschikt in alle Europese treinen. Je hebt een mooie, comfortabele stoel met genoeg beenruimte. De meeste tweede klas-wagons zijn ook redelijk stil, dus je hoeft geen luidruchtige of chaotische reis te verwachten. Daarnaast zijn de wagons erg schoon.

 


 

7 – Checklist voor in de trein en op het station

Het beste van treinreizen in Europa is dat het supereenvoudig is!

Bekijk onderstaand checklist en je zult volledig voorbereid zijn op je reis:

 


 

8 – Geaccepteerde betaalmethodes

Trainline Europe accepteert op dit moment de volgende betaalmethodes:

✔ Visa
✔ MasterCard
✔ American Express
✔ PayPal
✔ Apple Pay (alleen op de iOS-app).

 


 

9 – Afdrukken op A4-papier

Het Europese A4-formaat is de vereiste grootte. De meeste vervoerders geven in hun voorwaarden aan dat A4-papier gebruikt moet worden, echter vanwege het minimale verschil tussen de twee groottes is het geen probleem als je de grootte van briefpapier gebruikt.

 


 

10 – Een Eurostar-treinkaartje afdrukken

  1. Ga op een Eurostar-station naar de incheckruimte van Eurostar en zoek een automaat.
  2. Voer je boekingsreferentie van zes karakters in (bv REFDAE), deze referentie heb je per e-mail ontvangen van Trainline.
  3. Volg de instructies op het scherm op en na een paar minuten heb je je treinkaartjes afgedrukt.

Belangrijke informatie

➛ Je moet je treinkaartjes minimaal 45 minuten voorafgaand aan vertrek afdrukken. Zo heb je genoeg tijd om in te checken en in geval er problemen optreden.

➛ Je kunt je treinkaartjes slechts één keer afdrukken. Let dus goed op dat je ze niet verliest!

 


 

11 – Een SNCF-treinkaartje afdrukken

Als je print-op-station-treinkaartjes koopt voor vertrek buiten Frankrijk, let er dan op dat deze treinkaartjes uitsluitend op Franse treinstations kunnen worden geprint. Koop de treinkaartjes dus niet als je niet naar een Frans treinstation kunt gaan!

De volgende print-op-station-instructies zijn geldig voor treinkaartjes van de SNCF, Thalys, Eurostar en Lyria.

Een treinkaartje afdrukken

Om je treinkaartjes af te drukken, gebruik je de automaten op een SNCF-station. Bij de automaat:

  1. Kies “Alle boekingen ophalen”.
  2. Selecteer “Boekingsreferentie”.
  3. Voer je boekingsreferentie van zes karakters in (bv SRTPRE).
  4. Hierna kun je je boekingsnaam invullen (bv TOTH).
  5. Daarna kun je alle treinkaartjes selecteren die je af wilt drukken. Als je over meerdere treinkaartjes beschikt, dan kun je deze allemaal tegelijkertijd afdrukken, zelfs als dit kaartjes zijn voor een trein die pas over een paar dagen of weken vertrekt. Er is geen datumlimiet voor het afdrukken van treinkaartjes.

Treinkaartjes valideren

Valideer je treinkaartjes als je ze afgedrukt hebt. Hiervoor gebruik je de kleine gele automaten. Je kunt de treinkaartjes alleen op de dag van vertrek valideren, niet eerder.

Kan ik mijn treinkaartjes twee keer afdrukken?

Nee, helaas niet. Ze kunnen slechts één keer afgedrukt worden.

 


 

12 – Vertraagde treinen en stakingen: compensatie ontvangen

Treinkaartjes van de SNCF, Lyria en DB-SNCF

Je kunt compensatie voor vertraging aanvragen op de volgende pagina (in het Frans): http://www.sncf.com/en/commitments/garantie-voyage

Als je al een compensatiebon ontvangen heb, dan kun je deze gebruiken bij Trainline. Stuur ons de bon samen met dit formulier per post op en we schrijven het krediet van de bon bij op je account.

Trainline
20 rue Saint-Georges
75009 Paris
Frankrijk

Treinkaartjes van Eurostar

Als je recht hebt op compensatie, neem dan via deze website contact op met Eurostar (in het Engels): http://www.eurostar.com/uk-en/travel-information/service-information/disruption-compensation/useful-numbers-and-more

Treinkaartjes van Thalys

Jekunt het compensatieformulier van de Thalys hier invullen: https://www.thalys.com/nl/en/help?form=reclamation#contacts

Treinkaartjes van de Deutsche Bahn

In geval van vertraging of annulering van je trein, kun je hier een formulier invullen: https://www.bahn.com/en/view/booking-information/passenger-rights/passengers-rights-claim-form.shtml

Treinkaartjes van iDTGV

Voor vertragingen langer dan 60 minuten biedt iDTGV- passagiers uitsluitend in de vorm van een bon compensatie aan. De compensatiebon wordt per e-mail naar je opgestuurd na je reis.

Treinkaartjes van Trenitalia

Vanaf 24 uur na je reisdatum en tot 12 maanden kun je met dit formulier compensatie aanvragen: http://reclami-e-suggerimenti.trenitalia.com/rimborsi/en/Anagrafica.aspx

Als je een regionale Trenitalia-trein genomen hebt, dan moet je dit online formulier invullen en per e-mail versturen naar het regionale/provinciale management: http://www.trenitalia.com/cms-file/allegati/trenitalia2014_en/Request_refund_compensation_delay_%2020_5_16.pdf

Treinkaartjes van Italo

Op de volgende website kun je compensatie aanvragen: http://www.italotreno.it/en/support-contacts

Treinkaartjes van Thello

Vul het compensatieformulier van Thello in: https://www.thello.com/contact/Reclamation/index.html?iLangID=3

Treinkaartjes van de NS en NS International

Binnenlandse trein: op de volgende website kun je compensatie aanvragen: http://www.ns.nl/en/customer-service/refunds/refunds-for-delays-on-a-domestic-route.html

Internationale trein: ga naar de website van NS International om je compensatie aan te vragen: https://www.nsinternational.nl/en/after-the-journey/compensation-for-delays

Treinkaartjes van Renfe

Om een compensatie aan te vragen, vul je het formulier in op de website van Renfe: http://www.renfe.com/EN/empresa/atencion_cliente/index.html

Je kunt tevens direct een e-mail versturen naar de compensatie- en vertragingsafdeling van Renfe via het volgende e-mailadres: posventaviajeros@renfe.es.

 


 

13 – Waarom is mijn zoekopdracht naar treinkaartjes mislukt?

 


 

14 – Welke browsers zijn compatibel met Trainline?

Trainline is compatibel met de volgende browsers en versies: Google Chrome, Firefox 37 of nieuwer, Safari 9 of nieuwer en Internet Explorer 11 of nieuwer. Als je problemen ondervindt met je boekingen of als de interface niet juist wordt geladen, dan raden we aan om je browser bij te werken.

 


 

15 – Het bedrag in de betalingsbevestiging verstuurd per sms was anders dan het betaalde bedrag op de website

Als dit is opgetreden dan heb je waarschijnlijk een gecombineerde reservering gemaakt: een SNCF-treinkaartje + een iDTGV-treinkaartje.


Als je een gecombineerde reservering betaalt, dan worden er twee aparte betalingen aangemaakt. Hoogstwaarschijnlijk werd uitsluitend de betaling van het SNCF-treinkaartje gecontroleerd door 3D Secure. Daarom werd alleen het bedrag voor dit treinkaartje getoond in je sms-bevestiging, aangezien alleen die betaling gecontroleerd werd.

 


 

16 – De betaling werkt niet

Als je geen bevestigingsbericht of foutmelding hebt gekregen, probeer dan niet nogmaals te betalen. Controleer het postvak in van je e-mail om te zien of je boeking succesvol was. Je kunt contact met ons opnemen als je vragen hebt: /support

Treinkaartjes van iDTGV

Helaas heeft iDTGV strenge betaalvoorwaarden en accepteert deze vervoerder slechts specifieke creditcards. De meeste kaarten die niet in de EU uitgegeven zijn, worden niet geaccepteerd.

We raden twee oplossingen aan:

  1. Contact opnemen met iDTGV. Zij kunnen mogelijk je kaart voor je deblokkeren. Telefoonnummer: +33 980 982 982. De openingstijden zijn van 9.00 tot 18.00 uur (Centraal Europese Tijd). E-mail: www.idtgv.com/en/idtgv/contact-idtgv
  2. Boek in plaats hiervan een treinkaartje van de SNCF. Wij verwerken alle betalingen voor SNCF-treinen, dus is het erg onwaarschijnlijk dat je problemen ondervindt bij het betalen.

Treinkaartjes van SNCF, Thalys, Eurostar, Renfe-SNCF, Lyria, SNCB, NS, SBB of CFL

Je hebt mogelijk een verkeerde vervaldatum of beveiligingscode ingevoerd of je hebt niet genoeg geld op je rekening staan. Mogelijk blokkeert je bank de transactie. Veel banken weigeren internationale betalingen (we zijn een Frans bedrijf, gevestigd in Parijs) in het kader van fraudepreventie. Neem contact op met je bank en informeer ze over je betaalpoging.

Treinkaartjes van de Deutsche Bahn

Als je betaalproblemen ondervindt, lees dan goed het advies dat we geven in de foutmelding. Mogelijk ontvang je tevens een betaalmachtiging op je bankrekening. Dit kan lijken op een normale betaaltoeslag, maar het is slechts een machtiging en je betaalpas of PayPal-account wordt niet gedebiteerd.

Treinkaartjes van OUIGO

OUIGO hanteert erg strenge betaalvoorwaarden en accepteert uitsluitend creditcards die zijn uitgegeven in de volgende goedgekeurde landen.

Goedgekeurde landen:

Andorra, Oostenrijk, België, Cyprus, Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guinea, Frans Polynesië, Franse Zuidelijke Gebieden, Duitsland, Griekenland, Guadeloupe, Hongarije, Ierland, Italië, Kosovo, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Nederland, Nieuw-Caledonië, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje, St Pierre en Miquelon, Zweden, Zwitserland, Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.

Reserveringen voor Trenitalia, Thello of Italo

Als je deze foutmelding ziet, betekent dat dat we je kaart niet konden controleren of veiligstellen. Dit gebeurt soms door een aantal redenen. Neem contact met ons op via de volgende pagina om ons te laten weten dat je niet kon betalen: www.trainline.nl/support

Reserveringen voor OUIBUS

Helaas bestaan er een aantal lastige kenmerken voor betalingen voor OUIBUS en een aantal factoren dat kan leiden tot betaalproblemen. Als je betaalproblemen ondervindt, lees dan goed het advies dat we geven in de foutmelding. Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.

 


 

17 – Treinkaartje geannuleerd en geen terugbetaling

Terugbetalingen worden een paar dagen na de annulering bijgeschreven op je bankrekening. Als je je treinkaartje bij een automaat op een station hebt afgedrukt, dan moet je ons deze per post opsturen. We hebben het originele treinkaartje nodig om je een terugbetaling te kunnen sturen. Zonder het originele kaartje mogen we geen terugbetaling uitvoeren.

Waarschuwing: je hebt 30 dagen de tijd (na annulering van het treinkaartje) om het naar onderstaand adres te sturen. Zodra we het treinkaartje ontvangen hebben, sturen we je een e-mail en ontvang je de terugbetaling.

Trainline 
Guichet 
20 rue Saint-Georges 
75009 Parijs

Terugbetalingen worden altijd gestort op de kaart of PayPal-account die je gebruikt hebt voor de betaling. Controleer je bankafschrift goed.

 


 

18 – Het treinkaartje wordt verwerkt

Dit betekent dat het een aantal minuten tot een aantal uur kan duren voordat je je treinkaartjes ontvangt. De reden voor de vertraging is dat we bepaalde transacties handmatig moeten verwerken, met name als de betaalpas buiten de EU is uitgegeven.

Als je na 24 uur je treinkaartje nog niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op zodat we kunnen nagaan of er iets mis is gegaan: /support

 


 

19 – Reizen toevoegen aan kalender

Je kunt je inschrijven voor een Trainline-kalender zodat al je reizen weergegeven worden in je gebruikelijke kalenderapp. Voeg eenvoudigweg de URL van je Trainline-kalender toe aan je kalenderapp.

Ga naar de sectie Voorkeuren van je account en ga naar Kalenders en Apple Wallet. Selecteer dan de optie om al je reizen samen te voegen in één kalender. Kopieer de URL die verschijnt in onderstaand veld en voeg deze toe aan je kalenderapp.

 


 

20 – Passagiersinformatie wijzigen

  1. Klik op de zoekpagina voor treinkaartjes op de namen van de passagiers. Selecteer vervolgens de passagier die je wilt wijzigen.
  2. Je kunt de passagiersinformatie wijzigen of informatie toevoegen.

 


 

21 – Hoe kan ik contact opnemen met Trainline? Hebben jullie een telefonische hotline?
Je kunt contact opnemen met Trainline door ons contactformulier op de volgende pagina in te vullen: /support

→ Let erop dat we je geen reisadvies kunnen geven.

Belangrijke telefoonnummers:
Alle tijden zijn weergegeven in de Centraal Europese tijdzone.

SNCF/Lyria
Binnen Frankrijk: 36 35 (ma – zo, 07.00 – 22.00 uur)
Internationaal: +33 8 92 35 35 35 (ma – zo, 07.00 – 22.00 uur)

Eurostar
Binnen het VK: 08432 186 186 (ma – vr 06.00 – 19.00 uur
za & zo, 09.00 -17.00 uur)
Internationaal: +44 1233 617 575 (zelfde tijden als hierboven)

Thalys
Alle landen: +33 8 25 84 25 97 (ma – vr, 08.30 – 18.00 uur)

Deutsche Bahn
Alle landen: +49 180 6 10 11 11 (24/7)

iDTGV
+33 2 54 54 67 00  (ma – zo, 09.00 – 18.00 uur)

Italo
+39 06 07 08 (ma – zo, 6:00 – 23:00 uur)

Trenitalia
+39 06 68 47 54 75 (24/7)

OUIBUS
Binnen Frankrijk: 0892 68 00 68 (ma – za, 08.30 – 20.00 uur)
Binnen België: 070 300 042
Binnen Nederland: 0900 0401 625
Binnen het VK: 0844 369 0 379
Binnen Italië: 848 350 026

 


 

22 – Treinkaartjes ontvangen en afdrukken

Hoe je je treinkaartje ontvangt, is afhankelijk van het soort kaartje de instructies in onze bevestigingse-mails. Hierin wordt duidelijk beschreven hoe je je kaartje kunt ontvangen.

Treinkaartjes van de SNCF en Lyria

Treinkaartjes van Eurostar

Treinkaartjes van Thalys

Treinkaartjes van de Deutsche Bahn

Treinkaartjes van Trenitalia en Thello

Treinkaartjes van Italo

Treinkaartjes van Renfe en Renfe-SNCF

Treinkaartjes van iDTGV

OUIBUS

Je hoeft geenkaartjes te printen. Je moet een identificatiebewijs tonen (paspoort, ID-kaart) als je de bus instapt.

OUIGO-treinkaartjes

 


 

23 – Je treinkaartje wijzigen

Ik heb een account bij Trainline

  1. Ga naar de sectie Tickets op je Trainline Europe-account om je boekingen te bekijken.Selecteer het treinkaartje dat je wilt wijzigen en ga naar Wijzigen.
  2. Nu kun je een nieuw treinkaartje selecteren en je bestaande reservering wijzigen.
  3. Afhankelijk van de tariefvoorwaarden en de prijs van je nieuwe treinkaartje, moet je mogelijk extra kosten betalen of krijg je geld terug.
  4. We sturen je een nieuw treinkaartje per e-mail zodra de wijziging bevestigd is.

Ik heb geen account bij Trainline

Controleer de tariefvoorwaarden van je treinkaartje. Deze kun je vinden in je bevestigingse-mail. Als de tariefvoorwaarden gelijk zijn voor terugbetaling en wijzigingen, dan moet je eenvoudigweg je treinkaartje annuleren en een nieuwe boeken. Je kunt je kaartje direct annuleren op de bevestigingspagina van je boeking (link in bevestigingse-mail).

Als de terugbetaling- en wijzigingsvoorwaarden niet gelijk zijn, dan moet je een Trainline Europe-account aanmaken. Volg onderstaande stappen:

  1. Ga naar de bevestigingspagina van je boeking (link verstuurd in bevestigingse-mail) en maak een Trainline Europe-account aan.
  2. Als je een account aangemaakt hebt, voeg je alle passagiers van de reservering toe aan je account.
  3. Ga naar de sectie Tickets, ga naar het betreffende treinkaartje en selecteer Wijzigen. Nu kun je je treinkaartje wijzigen.

Treinkaartjes van Trenitalia

Je kunt je Trenitalia-treinkaartje wijzigen op de volgende pagina (in het Engels): http://www.trenitalia.com/cms/v/index.jsp?vgnextoid=8111aae8de63c410VgnVCM1000008916f90aRCRD

Treinkaartjes van Italo

Je kunt je Italo-treinkaartje wijzigen op de volgende pagina (in het Engels) onder de sectie Manage Journey : http://www.italotreno.it/en/the-train/tariffe